Tag | Too much information

tmi1

Ik heb deze tag al een tijd op het oog, tijd om hem eens in te vullen!

1. Wat draag je?

Op dit moment draag ik een tuinbroek met korte pijpen, met een bordeau panty (waar ik net een gat in heb getrokken) en een trui eronder.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?

Yup.

3. Heb je wel eens een vervelende break up gehad?

Nee, gelukkig niet!

4. Hoe lang ben je?

Ik ben 1.71, laatst nog gemeten, haha.

5. Hoeveel weeg je?

Dat gaat je niks aan..

6.  Heb je tattoos?

Nee, maar later wil ik er wel graag een paar, ik vind het heel mooi.

7. Heb je piercings?

Ik heb alleen gaatjes in mijn oren.

tmi2

8. OTP?

One true pair. Larry Stylinson

9. Wat is je favoriete fictionele TV koppel?

Jemig, ik kijk bijna nooit TV, haha. Ik zeg gewoon Jake en Mrs. Rainycorn uit Adventure Time, aangezien dat een van de weinige dingen is die ik kijk.

10. Wat is je favoriete serie?

Sowieso Danni Lowinski, ik lach me altijd helemaal kapot om haar en haar vader.

11. Wat is je favoriete band?

The Fray qua muziek, maar als het om persoonlijkheid en alles eromheen gaat, One Direction, al worden ze steeds meer rocky, wat me erg aanspreekt.

12. Wat mis je?

De basisschool, ik deed daar letterlijk niks en ik besefte toen niet hoe fijn dat was.

13. Wat is je favoriete liedje?

Dit is zó moeilijk, vooral omdat ik heel veel verschillende genres luister. Weetje, ik ga er gewoon drie noemen; Wherever this goes van The Fray, You need me van Ed Sheeran en de live versie van Gravity van John Mayer.

14. Hoe oud ben je?

13.

15. Wat is je sterrenbeeld?

Kreeft.

16. Kwaliteit of eigenschap die je zoekt in een partner?

Diegene moet me soms met rust laten. Ik ben erg op mezelf, en houd er ook niet van om altijd met mensen te zijn. Ik ben gek op een feestje, maar echt niet elke dag!

tmi3

17. Wat is je favoriete quote?

”We accept the love we think deserve”

18. Wie is je favoriete acteur?

Leonardo Dicaprio. De rollen die hij neerzet; fantastisch.

19. Wat is je favoriete kleur?

Aangezien zo’n 2/3 uit mijn kledingkast blauw is, zeg ik altijd maar blauw.

20. Harde muziek of zachte muziek?

Harde, ik houd wel van een rocky sound.

 21. Waar ga je heen als je verdrietig bent?

Mijn kamer, meestal ga ik dan wat muziek luisteren of een film kijken of zo.

22. Hoe lang douche je?

Zo’n 15 minuten denk ik.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

Als ik alles doe, zo’n 10 minuten, in het weekend doe ik het veel meer op mijn gemak en kan ik zo een half uur bezig zijn.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Nee, en ik hoop dat dat ook nooit gebeurt.

25. Wat is een turn-on?

Lange, slanke jongens, amazing.

26. Wat vind je een afknapper?

Als een jongen onverzorgd is, bah!

27. Wat is de rede dat je een youtube kanaal bent gestart?

Ik heb wel een kanaal, maar ik gebruik het momenteel alleen nog om filmpjes te kijken. Over een tijdje wil ik filmpjes gaan maken.

28. Heb je angsten?

Alle angsten zijn gebaseerd op de dood, dus de dood.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?

School, het is komende week toetsweek, dus ik zit helemaal vol met stress, ik weet dat het niet goed is maar ik moet dit jaar gewoon halen.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

Vanochtend, tegen mijn moeder.

31. Wat betekent de naam van je youtube kanaal?

Nou, het is mijn naam, haha.

32. Wat is het laatste boek wat je hebt gelezen?

Wat ik heb uitgelezen kun je beter vragen, haha, ik heb nog 4 boeken liggen die ik moet afmaken. Volgens mij was het ‘The fault in our stars’ van John Green. Ik heb zijn box set, en ik moet er nog 2 lezen.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Moordvrouw, op zondag.

34. Wie is de laatste persoon met wie je hebt gepraat?

Mijn beste vriendin Sanne.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?

Zij is mijn moeder, ik vroeg wat we aten.

36. Wat is je favoriete eten?

Ei. Ik kan alles met ei. Het verveelt nooit, dus ik eet er veel te veel van.

37. Waar wil je nog graag naartoe?

Zo veel plaatsen.. Londen, Alaska, New York, India, Ghana, Australië; teveel om op te noemen!

38. De laatste plaats waar je was?

Reeuwijk.

39. Heb je een crush?

Nope.

40. Wie heb je voor het laatst gekust? 

Mijn moeder gedag vanochtend.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?

Ik heb werkelijk geen idee, gelukkig.

42. Wat is je favoriete smaak snoepjes?

Ik vind alles lekker, maar als ik echt moet kiezen meloen, zó lekker!

43. Welke instrumenten speel je?

Geen, jammer genoeg.

44. Wat is je favoriete sieraad?

Het enige wat ik altijd draag is een gouden kettinkje met een klein kruisje eraan.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan? 

Zaterdag heb ik zo’n anderhalf uur met vrienden gebasketbald. Het is niet dat ik echt op een sport zit of zo.

46. Wat is het laatste liedje wat je hebt gezongen?

Big Bank Dank van Jaylenz. Niet bekend maar wel heel leuk.

47. Wat is jouw favoriete openingszin?

Mag dit in het Engels; ik vind deze geniaal!

‘I’d understand if your legs are tired, ‘cause you’ve been running through my mind all day.’

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?

Haha, nee.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt? 

Dit weekend heb ik een film gekeken.

50. Wie geef je de tag door?

Iedereen die hem wilt doen! Erg leuk om in te vullen dit.

 

Wat is jouw favoriete liedje?

 

2 gedachtes over “Tag | Too much information

Geef een reactie

