FOTD | All You Need is Red

P4050445

Vandaag had ik zin in iets fels. Mijn haar is natuurlijk al fel, maar ik ben daar al jaren aan gewend. Dus maakte ik mijn lippen rood met de Hema Longer Lasting Lipstick in 05.

P4050463

Ik heb de ogen lekker rustig gehouden, zodat alle aandacht naar mijn lippen gaat. Wat ben ik toch gek op deze kleur, een mooie, matte en ook nog eens goedkope lipstick!

P4050454

Ik heb als oogschaduw vrijwel alleen een Hema trio in de kleur 11 gebruikt, waarvan in de lichtste kleur op mijn bewegend ooglid heb aangebracht, de grijze kleur heb ik in mijn crease geblend en de donkerbruine kleur heb ik mijn contour mee aangezet.

P4050464

Op mijn wangen heb ik – jawel – een oogschaduw als blush gebruikt. Ik vind de oogschaduw heel mooi, alleen hij heeft erg weinig pigment voor een oogschaduw, waardoor ‘ie dus perfect te gebruiken is als blush.

P4050457 (1)

Alle gebruikte producten:

– Hema Longer Lasting Lipstick in kleur 05

– Hema oogschaduw trio in kleur 11

– Essence oogschaduw in kleur 55 Shrimp me up

– Essence All eyes on me mascara

– Catrice eyebrow kit

 

Dit was het alweer! Ik ga nu genieten van het heerlijke weer buiten en leren voor de toetsweek.

Fijn weekend!

Wat is jouw favoriete lipstick kleur?

3 gedachtes over “FOTD | All You Need is Red

Geef een reactie

