Current Wishlist

money

Ik wil altijd zo veel. Het is echt een probleem aan het worden, ik zie iets en dan wil ik het meteen hebben. Jammer genoeg doet mijn  portemonnee hier niet aan mee. Kijk mee naar mijn wensen!

wish1

Een Penny board. Ik ben zó gek op deze dingen, ik heb dagen besteed aan het kijken van filmpjes waarin mensen ‘penny cruisen’ (lees: FunforLouis en Mr Ben Brown). Ik ga deze voor mijn verjaardag vragen, ik kijk er al naar uit om deze zomer heerlijk in Spanje te skaten!

wish2

Oh, wat wil ik deze serie graag en dan wel in het Engels. Ik heb een paar maanden geleden besloten dat ik alleen nog maar in het Engels zou gaan lezen, wat me erg goed afgaat, ik heb hier 12 Engelse boeken staan! Maar ik mag deze van mezelf niet kopen, totdat ik al mijn andere boeken uit heb. Er liggen hier namelijk nog 5 boeken te wachten om (uit)gelezen te worden.

wish3

De cd ‘Where the Light is’ van John Mayer. Ik houd van het sfeertje wat om de hele cd heen hangt, en John Mayer zijn stem is gewoon ronduit geweldig. Deze man heeft zo veel talent, en hij kan werkelijk alles met zijn gitaar.

wish4

Een Sleek blush palette. Deze zijn zo prachtig! Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik er één mag kopen als ik in Engeland ben met school (vanaf 11 mei, woohoo!).

wish5

Ohhh, wat wil ik deze toch graag.. Een analoge camera, het lijkt me zó leuk! Ik mag er van mezelf na Engeland voor gaan sparen, want wat een schatje is dit toch.

 

Dit was mijn current wishlist, ik moet echt eens wat aan mijn koopziekte gaan doen, haha!

 

Wat wil jij ontzettend graag hebben?

2 gedachtes over “Current Wishlist

Geef een reactie

