Listening at the moment #1

 

music5

Ik ben gek op muziek, en de laatste tijd heb ik mijn repeat knop uitermate veel gebruikt. Tijd om de nummers te delen!

 

Ten eerste: wat ben ik gek geworden op live albums. Ik luister live muziek meer dan ooit, er is gewoon iets aan waardoor er meer gevoel in zit of zo. Dit nummer is zo heerlijk om mee te zingen, of bijvoorbeeld mijn kamer bij op te ruimen!

 

Laten we er gelijk maar nog een live nummer achteraan gooien; One Direction dit keer. Ik heb altijd al van dit nummer gehouden, maar live is het simpelweg 10 keer beter.

 

Dit is het meest perfecte liedje ooit. Het ritme, de manier hoe Isaac’s stem hier tot zijn doen komt en de positiviteit. Ik ben sowieso een grote fan van The Fray, en ben dan ook blij om te mogen zeggen dat ik waarschijnlijk op 2 oktober hun concert mag meemaken.

 

Hoe kan dit liedje hieraan ontbreken?! Natuurlijk Let it go, van frozen. Ook al is het al 3 maanden geleden dat de film uitkwam, ik zing nog steeds luidkeels mee met alle nummers.

 

Ik houd van Ed Sheeran. Zijn diversiteit, zijn teksten en zijn stem raken me diep, diep, diep in het hart. Ik heb zijn complete discografie op mijn telefoon staan, en luister er per dag minstens één liedje van. Dit liedje is altijd mijn favoriet van allemaal geweest en ik kan dan ook ieder woord meezingen. Beste artiest ooit. (Fun fact: ik droomde vannacht over hem, haha!)

 

Geen idee waarom, maar dit liedje vind ik echt fantastisch. Ik luister normaal nooit naar deze zanger/band, ik heb werkelijk geen idee. Ik vind vooral het refrein heel leuk.

 

Er zitten hier wat oldies tussen, haha. Ik heb dit elke dag op de fiets naar school geluisterd. (Logisch, aangezien hij in mijn ‘fiets’ afspeellijst staat). De gitaar in combinatie met Bryan’s rauwe stem vind ik geweldig.

 

Ik luister normaal echt helemaal nooit naar vrouwen – gewoon omdat ik de stemmen vaak niet fijn vind. Maar P!nk is een uitzondering. Dit liedje vind ik zó mooi, vooral als je ook naar de lyrics luistert.

 

The Beatles, wie kent ze niet? Ik houd van hun muziek en er is iets aan dit liedje wat het mijn favoriet maakt. Ik ben dan wel ontzettend hipster met mijn Beatles shirt aan, maar ik ben nou eenmaal gek op ze!

 

Dit was het alweer! Ik houd ontzettend veel van muziek, dus ik zou er zo nog 20 liedjes bij kunnen zetten, maar dat laat ik maar even.

Wat heb jij de afgelopen weken helemaal platgedraaid? 

 

2 gedachtes over “Listening at the moment #1

Geef een reactie

