Mijn girlcrushes

Image

Powervrouwen, zoals Rexona ze noemt. Ik houd ervan, vrouwen met pit, een goed rolmodel in plaats van een Miley Cyrus die halfnaakt op het podium staat. Meiden die, ook al hebben ze miljoenen, alsnog gaan studeren (ohh Emma Watson toch..). Ik besloot er een artikel aan te wijden.

Image

Emma Watson

Wat houd ik toch ontzettend veel van deze vrouw. Ze kan zo bizar goed acteren, ze is prachtig én ze is model. Het toffe aan haar vind ik hoe nonchalant ze blijft onder alle druk die, toch wel, op haar staat. Voorbeeld: ze gaat gewoon nog studeren, nadat ze miljoenen heeft verdiend met de Harry Potter series.

Image

 Krysten Ritter

Man, wat ben ik gaan houden van haar. De hele rol die ze neerzet in de geliefde serie Breaking Bad is fantastisch. Ze is één van de weinige vrouwen die erin speelt, maar man, wat doet ze dat goed! Ik was gek op Jane, en heb dan ook gehuild toen ze [SPOILER ALERT] doodging. Ik heb er nog dagen over gepraat hoe slecht ik het vond dat Walter haar gewoon had laten liggen.

Image

Emma Stone

Sinds ik haar in de film Easy A heb gezien, ben ik gek van haar. Het feit dat ze rood haar heeft, vind ik al leuk, maar haar persoonlijkheid maakt haar nog veel leuker. Ze speelt haar rol zó leuk, en ze past er echt perfect bij.

Image

Perrie Edwards

Ik ben gek op Little Mix, ze zijn dan ook een van de weinige vrouwelijke artiesten waar ik naar luister. Maar ik heb echt iets met Perrie. Misschien is het haar haar, d’r make-up, of gewoon haar stem, maar ik ben gek op haar.

Dat waren ze! Niet allemaal, maar het moet geen ellenlang artikel worden, right?

Wie is jouw favoriete ‘powervrouw’?

 

2 gedachtes over “Mijn girlcrushes

Geef een reactie

