De blij lijst

Image

 

Kan ik gewoon zeggen hoe ontzettend happy ik me voel de laatste tijd? Want het is zo, ik voel me zo blij en fris. Ik denk dat het door de lente komt, sinds ik de eerste zonnestraal van dit jaar zag, werd ik blij. Tijd om een lijstje te maken met all the little things die me zo blij maken!

– Stipt op nummer één: de zon! Ik vind het zo heerlijk dat ik gewoon mijn zomerjas kan aantrekken, en in de pauzes buiten kan zitten! Vind ik leuk.

– Engeland; over ongeveer anderhalve maand vertrek ik met mijn geliefde klas voor vier dagen naar Engeland. Dit is al heel lang een droom voor mij, er is iets aan dat land wat me heel erg aantrekt (waarschijnlijk de taa). En nu ga ik er gewoon heen, woohoo!

– Mijn cavia. Ik houd van dat kleine beestje.

– Slapen! Ik slaap de laatste tijd weer zó ontzettend goed, terwijl ik een tijd geleden heel moeilijk in slaap kwam. En ik herinner mijn dromen, wat echt tof is.

– Bloemen, alles word weer zo kleurrijk!

– De kleur wit, ik begin er echt steeds meer van te houden.

– Spanje! Ik ga deze zomer weer naar Spanje toe, en ik heb er echt niet normaal veel zin in. Ik kan niet wachten om zonder er bij na te denken een topje en een short uit de kast te trekken. Leve de zon!

Image

– Mooie vrouwen. Ik kan uren kijken naar vrouwen als Emma Watson, Jennifer Lawrence, etc. Natuurlijke schoonheden zijn dat, zij hebben geen lagen make-up nodig. Ik ben er gek op!

– Ijsjes; nu het weer warmer wordt, zeg ik er geen nee tegen (zou ik sowieso nooit doen whoop).

– Penny boards, ik wil zó ontzettend graag een Penny board. Ik kan dagen naar video’s kijken waarin mensen het zogenaamde ‘penny cruisen’. Jaloers.

– Mooie oogschaduws, ik begin steeds meer van oogschaduw te houden, het houdt maar niet op!

– Rode lipstick. Love it.

Image

 

– Hoe gek het ook klinkt; Morgan Freeman. Zijn werk, zijn stem waarnaar ik uren kan luisteren, ronduit fantastisch.

– John Green, zowel zijn boeken als zijn video’s.

– David Levithan, zijn stijl van schrijven, zijn onderwerpen (vrijwel altijd homoseksualiteit), het pakt me. Ik kan zijn boeken opnieuw en opnieuw lezen.

– Luisterboeken, vroeger had ik hier een absolute hekel aan, maar nu ik Engels luister, ben ik er gek op.

– Muziek. Ik word altijd blij van muziek. Wie eigenlijk niet?

– Foto’s maken, en kijken, ik word er heel rustig, en gelukkig van.

 

Zo, dit was het wel weer denk ik. Ik zou nog uren door kunnen gaan, maar dan zou dit wel een erg lange post worden!

 

Waar word jij blij van?

 

Een gedachte over “De blij lijst

Geef een reactie

