Tag | Lentekriebels

spring1
Lente. Ondertussen is het na deze halve winter eindelijk lente geworden! Het zonnetje schijnt voorzichtig tussen de wolken door, en af en toe kun je weer korte mouwen aan. Ja, ik heb het flink te pakken, de lentekriebels. Dus heb ik besloten om de ‘Lentekriebel tag’ te doen.

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?
Bloemen, blije mensen en babydieren.
Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Naar gemaaid gras, gemengd met de geur hoe het ruikt nadat het heeft geregend. Heerlijk.
Wat is je favoriete lente nagellakkleur?
Eerlijk gezegd draag ik nooit nagellak, maar mijn favoriete lentekleur zou sowieso pastelgroen zijn.
spring2
Wat is je favoriete lente bloem?
Tulpen! En dan het liefste witte, zó mooi!
Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?
De pastelkleuren, die staan mooi bij mijn rode haar, en ik ben gek op die zachte kleurtjes.
Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?
Burberry Brit Rythm, ik houd van die geur. Qua geurkaars ga ik voor raspberry van bolsius, fris en zoet tegelijk.
Houd jij een lente schoonmaak?
Ik vind het sowieso (hoe raar het ook klinkt) heel leuk om mijn kamer op te ruimen. Lekker een cd aan, en dan mijn kast helemaal leeg halen en opnieuw indelen.
spring3
Wat is je favoriete lente accessoire?
 Bandana’s, ik vind ze zo leuk, en ze zijn er in heel veel kleuren.
Heb jij nog leuke plannen tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen(Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?
Is de tulpvakantie hetzelfde als de meivakantie? Want dan heb ik eigenlijk niks speciaals te doen, haha. Wel ga ik gelijk op de maandag erna met school naar Cambridge toe, en het weekend dáárna ga ik met mijn opa en oma naar de Veluwe, het is daar zo ontzettend mooi.
Omschrijf je favoriete lente outfit.
Mijn pastelgroene broek, met een leuk blouseje of vestje erop. Of mijn spijkerjasje met m’n Beatles shirt eronder, of juist weer een leuk jurkje. Ik kan niet kiezen!

Dit was hem alweer, de lentekriebels tag! Mijn lentekriebels zijn alleen maar erger geworden. Je bent vrij om deze tag over te nemen!

Wat vind jij het leukst aan de lente?

Bron foto’s: Tumblr
Geef een reactie

